Valitse haluamasi aihe alapuolelta:

Karoliina Karoliina

Kokemukseni Trello -organisointityökalusta [VIDEO]

Haluaisitko ottaa käyttöösi yhden työkalun, jonka avulla pysyisit kärryillä kaikista tehtävistäsi, projekteistasi sekä niiden edistymisestä? Siinä tapauksessa Trello voi hyvinkin olla sopiva työkalu sinulle!

Lue lisää
Karoliina Karoliina

Facebook-sivun analytiikka - Blogisarja

Facebook-sivu tarjoaa laajan valikoiman erilaisia mittareita ja analytiikkaa yrityssivun toiminnasta ja esimerkiksi julkaisujen menestymisestä. Facebook-sivun analytiikkaa on tarjolla sen verran, että joukosta kannattaa poimia tarkemmin seurattavaksi muutama tavoitteisiin olennaisesti liittyvä mittari, jotta tulosten mittaaminen olisi mahdollisimman selkeää, helppoa ja järkevää.

Lue lisää
Karoliina Karoliina

Mainonta Facebookissa - Blogisarja

Mainonta Facebookissa  sopii lähes jokaiselle yritykselle koosta riippumatta. Facebook-mainonnan hyödyt ovat ilmaistavissa kolmella K:lla, jotka ovat Kattavuus, Kohdennus ja Kustannustehokkuus.
 

Lue lisää
Karoliina Karoliina

Luo kiinnostava Facebook-postaus näillä vinkeillä - Blogisarja

Facebookiin olisi tärkeää muistaa julkaista säännöllisesti, jotta yritys pysyy seuraajien mielessä. Facebook-postausten olisi myös hyvä olla aiheiltaan vaihtelevia, sillä samanlaisten postausten julkaiseminen jatkuvasti käy seuraajillesi tylsäksi. Mitä tehdä, kun postata pitäisi ja ideat on loppu? Tässä sinulle 9 + 1 ideaa Facebook-postauksiin, joita voit hyödyntää omalle yrityssivullesi julkaistessasi:

Lue lisää
Karoliina Karoliina

Tavoitteiden asettaminen Facebook-sivulle - Blogisarja

Kun yrityksen Facebook-sivun perusta on laitettu kuntoon, on aika siirtyä laatimaan tavoitteet Facebook-sivulle ja yrityksen markkinoinnille Facebookissa. Tavoitteet ovat kaiken tekemisen lähtökohta ja tärkein kysymys niitä pohtiessa on, miksi Facebook-sivu on perustettu ja mitä sillä halutaan saavuttaa? Kun osaat vastata edelliseen kysymykseen, olet jo pitkällä.

Lue lisää
Karoliina Karoliina

Millainen on hyvä Facebook-yrityssivu? - Blogisarja

Hyvän Facebook-yrityssivun luominen lähtee vahvan perustan rakentamisesta. Facebook-yrityssivun perustan muodostavat riittävät tiedot yrityksestä ja sen tuotteista/palveluista, tietojen ajantasaisuudesta huolehtiminen sekä sivun visuaalinen ilme.Lisäksi hyvän perustan rakentamiseen liittyy säännöllinen julkaisutahti sekä tykkääjäpohjan rakentaminen sivulle.

Lue lisää
Karoliina Karoliina

Facebook-mainonnan kohdentaminen kotisivukävijöille pikselin avulla

Edellisessä kirjoituksessa kerroin, mikä on Facebook-pikseli ja miksi sellainen kannattaa ehdottomasti asentaa omille kotisivuille. Tässä jutussa haluan auttaa sinua eteenpäin pikselihommissa ja opastaa, kuinka voit pikselin avulla tehdä Facebook-mainonnan kohdentamista kotisivuillasi vierailleille ihmisille.

Lue lisää
Karoliina Karoliina

Lisää näkyvyyttä Facebook julkaisujen markkinoinnilla

Voi niitä aikoja, kun Facebookin yrityssivun julkaisut näkyivät lähes kaikkien sivutykkääjien uutisvirroissa. Nykyään Facebook rajoittaa voimakkaasti yrityssivujen näkyvyyttä seuraajille ja vain noin 10-15 prosenttia sivun tykkääjistä näkee sivujulkaisut, jollei niitä erikseen markkinoida.

Jos haluat pitää huolta seuraajistasi ja sitouttaa heitä sivuusi, kannattaa julkaisuja ehdottomasti markkinoida. Näin varmistat, että seuraajasi näkevät tärkeimmät päivityksesi, eivätkä pääse unohtamaan olemassaoloasi.

Lue lisää
Karoliina Karoliina

4 tapaa, joilla luot yrityksellesi menestyvän Facebook-strategian

Pelkkä Facebook-yrityssivun olemassaolo ei enää riitä saavuttamaan potentiaalisia asiakkaita ja herättämään heidän kiinnostusta, vaan tiettyihin asioihin on jaksettava panostaa, mikäli mielii tehdä tuloksekasta Facebook-markkinointia. Kuinka pienyrittäjä voi selviytyä Facebookin kasvavassa kilpailussa tavoittaen juuri itselleen oikeat ihmiset? Tässä kirjoituksessa avaan sinulle hyvän Facebook-strategian rakennuspalikoita.

Lue lisää
Karoliina Karoliina

3 syytä, miksi tarvitset Facebook-sivun yrityksellesi

Oletko aloittamassa tai juuri aloittanut oman yritystoimintasi ja mietit, pitäisikö perustaa yrityssivu Facebookiin? Vai onko yritystoimintasi jatkunut jo pidempään, mutta et ole tullut perustaneeksi yrityssivua, koska et tiedä olisiko se hyödyllistä?

Vastaukset kysymyksiin: Kyllä pitäisi perustaa ja kyllä, se on hyödyllistä! Kerron sinulle nyt kolme syytä miksi.

Lue lisää
Karoliina Karoliina

5 keinoa itsesi motivoimiseen

Yrittäjä on kaikesta vastuussa itse, niin myös omasta jaksamisestaan, hyvinvoinnistaan sekä motivaatiostaan. Sisäinen motivaatio on kaikille meille tärkeää, mutta erityisen tärkeää se on juuri yrittäjille. 

Lue lisää
Karoliina Karoliina

Näin luot kiinnostavan Instagram-tili yritykselle

Instagram on parhaimmillaan paikka, jossa pienyritys voi tuoda esille asioita, jotka erottavat sen muista samankaltaisista yrityksistä. Tuoda esiin yrityksen ja yrittäjän omaa, ainutlaatuista persoonallisuutta ja mitä erityistä yritys tarjoaa seuraajilleen ja asiakkailleen.

Lue lisää
Karoliina Karoliina

Instagramin hyödyt yritykselle

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja video vielä paljon sitäkin enemmän, siksi Instagramin käytön hyöty yritykselle on todella suuri. Instagram on sinulle hyvä vaihtoehto, kun haluat kertoa tarinaasi visuaalisessa ja kiinnostavassa muodossa.

Lue lisää