Valitse haluamasi aihe alapuolelta:
Kokemukseni Trello -organisointityökalusta [VIDEO]
Haluaisitko ottaa käyttöösi yhden työkalun, jonka avulla pysyisit kärryillä kaikista tehtävistäsi, projekteistasi sekä niiden edistymisestä? Siinä tapauksessa Trello voi hyvinkin olla sopiva työkalu sinulle!
Facebook-sivun analytiikka - Blogisarja
Facebook-sivu tarjoaa laajan valikoiman erilaisia mittareita ja analytiikkaa yrityssivun toiminnasta ja esimerkiksi julkaisujen menestymisestä. Facebook-sivun analytiikkaa on tarjolla sen verran, että joukosta kannattaa poimia tarkemmin seurattavaksi muutama tavoitteisiin olennaisesti liittyvä mittari, jotta tulosten mittaaminen olisi mahdollisimman selkeää, helppoa ja järkevää.
Mainonta Facebookissa - Blogisarja
Mainonta Facebookissa sopii lähes jokaiselle yritykselle koosta riippumatta. Facebook-mainonnan hyödyt ovat ilmaistavissa kolmella K:lla, jotka ovat Kattavuus, Kohdennus ja Kustannustehokkuus.
Luo kiinnostava Facebook-postaus näillä vinkeillä - Blogisarja
Facebookiin olisi tärkeää muistaa julkaista säännöllisesti, jotta yritys pysyy seuraajien mielessä. Facebook-postausten olisi myös hyvä olla aiheiltaan vaihtelevia, sillä samanlaisten postausten julkaiseminen jatkuvasti käy seuraajillesi tylsäksi. Mitä tehdä, kun postata pitäisi ja ideat on loppu? Tässä sinulle 9 + 1 ideaa Facebook-postauksiin, joita voit hyödyntää omalle yrityssivullesi julkaistessasi:
Tavoitteiden asettaminen Facebook-sivulle - Blogisarja
Kun yrityksen Facebook-sivun perusta on laitettu kuntoon, on aika siirtyä laatimaan tavoitteet Facebook-sivulle ja yrityksen markkinoinnille Facebookissa. Tavoitteet ovat kaiken tekemisen lähtökohta ja tärkein kysymys niitä pohtiessa on, miksi Facebook-sivu on perustettu ja mitä sillä halutaan saavuttaa? Kun osaat vastata edelliseen kysymykseen, olet jo pitkällä.
Millainen on hyvä Facebook-yrityssivu? - Blogisarja
Hyvän Facebook-yrityssivun luominen lähtee vahvan perustan rakentamisesta. Facebook-yrityssivun perustan muodostavat riittävät tiedot yrityksestä ja sen tuotteista/palveluista, tietojen ajantasaisuudesta huolehtiminen sekä sivun visuaalinen ilme.Lisäksi hyvän perustan rakentamiseen liittyy säännöllinen julkaisutahti sekä tykkääjäpohjan rakentaminen sivulle.
Facebook-mainonnan kohdentaminen kotisivukävijöille pikselin avulla
Edellisessä kirjoituksessa kerroin, mikä on Facebook-pikseli ja miksi sellainen kannattaa ehdottomasti asentaa omille kotisivuille. Tässä jutussa haluan auttaa sinua eteenpäin pikselihommissa ja opastaa, kuinka voit pikselin avulla tehdä Facebook-mainonnan kohdentamista kotisivuillasi vierailleille ihmisille.
4 tehokasta tapaa aloittaa heti markkinointi Facebookissa
Facebook-markkinointia saattaa helposti ajatella vain julkaisu julkaisun perään omalle yrityssivulle puskemisena tai sitten pelkkien mainosten tekona. Tässä muutama muukin idea, joita voit kokeilla omassa Facebook-markkinoinnissasi.
Lisää näkyvyyttä Facebook julkaisujen markkinoinnilla
Voi niitä aikoja, kun Facebookin yrityssivun julkaisut näkyivät lähes kaikkien sivutykkääjien uutisvirroissa. Nykyään Facebook rajoittaa voimakkaasti yrityssivujen näkyvyyttä seuraajille ja vain noin 10-15 prosenttia sivun tykkääjistä näkee sivujulkaisut, jollei niitä erikseen markkinoida.
Jos haluat pitää huolta seuraajistasi ja sitouttaa heitä sivuusi, kannattaa julkaisuja ehdottomasti markkinoida. Näin varmistat, että seuraajasi näkevät tärkeimmät päivityksesi, eivätkä pääse unohtamaan olemassaoloasi.
4 tapaa, joilla luot yrityksellesi menestyvän Facebook-strategian
Pelkkä Facebook-yrityssivun olemassaolo ei enää riitä saavuttamaan potentiaalisia asiakkaita ja herättämään heidän kiinnostusta, vaan tiettyihin asioihin on jaksettava panostaa, mikäli mielii tehdä tuloksekasta Facebook-markkinointia. Kuinka pienyrittäjä voi selviytyä Facebookin kasvavassa kilpailussa tavoittaen juuri itselleen oikeat ihmiset? Tässä kirjoituksessa avaan sinulle hyvän Facebook-strategian rakennuspalikoita.
Yrittäjä! - Näin helppoa on yrityksen Facebook-sivun perustaminen
Viime viikon blogitekstissä kerroin kolme tärkeintä syytä siihen, miksi pienyrittäjän kannattaa tehdä yrityssivu Facebookiin. Tässä kirjoituksessa opastan, kuinka saat oman yrityssivusi luotua helposti ja nopeasti.
3 syytä, miksi tarvitset Facebook-sivun yrityksellesi
Oletko aloittamassa tai juuri aloittanut oman yritystoimintasi ja mietit, pitäisikö perustaa yrityssivu Facebookiin? Vai onko yritystoimintasi jatkunut jo pidempään, mutta et ole tullut perustaneeksi yrityssivua, koska et tiedä olisiko se hyödyllistä?
Vastaukset kysymyksiin: Kyllä pitäisi perustaa ja kyllä, se on hyödyllistä! Kerron sinulle nyt kolme syytä miksi.
5 keinoa itsesi motivoimiseen
Yrittäjä on kaikesta vastuussa itse, niin myös omasta jaksamisestaan, hyvinvoinnistaan sekä motivaatiostaan. Sisäinen motivaatio on kaikille meille tärkeää, mutta erityisen tärkeää se on juuri yrittäjille.
Näin luot kiinnostavan Instagram-tili yritykselle
Instagram on parhaimmillaan paikka, jossa pienyritys voi tuoda esille asioita, jotka erottavat sen muista samankaltaisista yrityksistä. Tuoda esiin yrityksen ja yrittäjän omaa, ainutlaatuista persoonallisuutta ja mitä erityistä yritys tarjoaa seuraajilleen ja asiakkailleen.
Näitä työkaluja käytän digitaalisessa markkinoinnissa
Sosiaalisen median tehokkaaseen käyttöön on olemassa monia hyviä työkaluja. Tässä kirjoituksessa esittelen itselläni eniten käytössä olevat digitaalisen markkinoinnin työkalut.
Instagramin hyödyt yritykselle
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja video vielä paljon sitäkin enemmän, siksi Instagramin käytön hyöty yritykselle on todella suuri. Instagram on sinulle hyvä vaihtoehto, kun haluat kertoa tarinaasi visuaalisessa ja kiinnostavassa muodossa.