Pilkunviilaamo

Verkkovalmennuksen lanseeraus


 
pilkunviilaamo-logo.jpg

Pilkunviilaamo tarjoaa bloggaajille ja ammattikirjoittajille helpon ja hauskan tavan laittaa kielioppiasiat kuntoon. Pilkunviilamossa yrittäjänä häärää blogien suurkuluttaja Saara Lindström (btw, Saara on myös kissojen ystävä kuten minä <3)

Saara on ammatiltaan kääntäjä ja huoltaa lisäksi kollegoidensa käännöksiä. Pilkunviilaamon puolella Saara hioo bloggaajien ja muiden paljon kirjoittavien tekstit timanttisiksi. Kielioppiverkkokurssiensa avulla Saara auttaa löytämään lisää varmuutta kirjoittamiseen ja laittamaan ne pilkut vihdoin paikoilleen.

Tutustu Pilkunviilaamon sivuihin tästä >>

Mitä tehtiin?

  • Facebook- ja Instagram-mainonnan strategia

  • Facebook-mainosten suunnitteleminen ja kirjoittaminen

  • Myyntisivun suunnitteleminen ja kirjoittaminen

  • Lanseeraussähköpostien suunnitteleminen ja kommentoiminen

  • Mainonnan toteutus lanseeraukselle

Lähtötilanne:

Saara oli ennen projektiamme lanseerannut uuden verkkovalmennuksen bloggaajille. Lanseeraus oli sujunut hyvin Saaran ominkin voimin, mutta nyt tavoitteena oli terävöittää lanseerausta ja saada kurssille enemmän porukkaa mukaan.

Ratkaisu:

Toteutin Saaralle ratkaisun, joka sisälsi kaikki tarvittavat palaset onnistuneeseen verkkokurssilanseeraukseen. Lanseerausta ennen Saaran sähköpostilistaa kasvatettiin, jotta lanseerauksesta saatiin kaikki mahdollinen teho irti.

Saara pääsi myös itse olemaan toteutuksessa mukana, sillä Saara kirjoitti itse avustuksellani lanseerausviestit sähköpostilistalleen. Lisäksi Saara toteutti itse myyntisivun visuaalisuuden.

Tulokset:

Saaran hyvän pohjatyön jälkeen ja minun pienellä avustuksella uuden verkkokurssin myyntiä saatiin parannettua 133 prosentilla, mikä tarkoittaa yli tuplasti enemmän myyntiä aikaisempaan lanseeraukseen verrattuna. Lisäksi sähköpostilista kasvoi projektin myötä 82 prosentilla.

 

 

“En olisi yksin osannut huomioda kaikkea markkinoinnissa tarvittavaa”

“Karoliinan kanssa pääsin kokemaan, mitä kaikkea tarvitaan onnistuneeseen tuotelanseeraukseen. Vaikka parannettavaakin vielä jäi, silti en olisi yksin pystynyt huomioimaan mitä kaikkea verkkokurssin markkinoinnissa pitää ottaa huomioon. Lisäksi pidin erityisesti Karoliinan tavasta työskennellä tässä projektissa, koska sain myös sellaisia lisävinkkejä, jotka eivät kuuluneet pakettiin.”

– Saara Lindström, Yrittäjä, Pilkunviilaamo

 
 

Kenelle ratkaisuni sopii?

  • Valmentajat, jotka haluavat saada verkosta lisää asiakkaita ja myydä digituotteitaan aikaa kestävällä tavalla.

  • Verkkokaupat, jotka haluavat lisää onnellisia, takaisin palaavia asiakkaita pelkkien pikavoittojen jahtaamisen sijaan.

  • Parhaat tulokset saadaan, kun myytävän tuotteen kysyntä on ensin varmistettu ja unelma-asiakas on mahdollisimman selkeä.

 
 

Valmis kasvattamaan bisnestäsi myyntitunneleiden avulla?

Klikkaa nappulaa alla ja varaa lyhyt alkukartoituspuhelu.