Rosaliina Rousu

PUNAINEN MATTO -MYYNTITUNNELI SÄHKÖPOSTI- & ASIAKASLISTAN KASVATTAMISEEN


 
asiakastarina Rosaliina Rousu

UGC- & somevalmentaja, Rosaliina Rousu, auttaa yrittäjiä sekä sometyöstä kiinnostuneita saamaan lisää näkyvyyttä somesta ja muuttamaan tuon näkyvyyden myös rahaksi. Hän tarjoaa asiakkailleen sekä henkilökohtaista valmennusta että verkkovalmennuksia ja -kursseja. 

>>> Täältä voit lukea Rosaliinasta ja hänen palveluista enemmän.

Missä asioissa valmensimme Rosaliinaa?

  • Lumoavan tarjouksen muotoilu (tuotteistaminen)

  • Tarjouksen testaaminen (beta-testaus)

  • Oikean strategian valinta myyntitavoitteiden perusteella (myyntitunneli)

  • Empaattisten copyjen kirjoittaminen oikeille ihanneasiakkaille

  • Simppelin Facebook-mainonnan toteuttaminen

Lähtötilanne

Rosaliina lähti mukaan Empaattinen Myyntitunneli -valmennusohjelmaani tavoitteenaan saada tasaisemmin myyntiä sekä parempia liidejä omille valmennuksilleen. Koska uusien asiakkaiden saaminen oli aina kovan työn takana, eikä Rosaliinalla ollut siihen selkeää strategiaa. Ja muutenkin ennen valmennukseen liittymistä, Rosaliina ei tiennyt mihin asiaan keskittyä, jotta tuloksia syntyisi ennustettavammin.

Ratkaisu

Koska pitkällä tähtäimellä Rosaliinan tavoitteena on saada myyntiä ennustettavammin – valitsimme Rosaliinalle ensimmäiseksi toteutettavaksi palaseksi (aka. osaksi isompaa kokonaisuutta) Punainen matto -myyntitunnelin. 

Myyntitunnelin tarkoitus on hoitaa 24/7 uusien liidien & asiakkaiden hankkiminen Rosaliinan bisnekseen – vaikka hän itse olisi poissa kaikkien ruutujen ääreltä. 

Ensiksi tuotteistimme yhdessä Lumoavan tarjouksen uuteen myyntitunneliin. Ja sen jälkeen Rosaliina kirjoitti ohjeillamme ja palautteemme perusteella Empaattiset myynticopyt jokaiseen myyntitunnelin eri vaiheiseen. 

PLUS: Ennen kuin Rosaliina laittoi luomamme "koneiston" käyntiin – annoin vielä ohjeet uuden myyntitunnelin beta-testaukseen Rosaliinan nykyiselle yleisölle. Tällä tavalla varmistimme, ettei hän käyttäisi turhaan mainosrahaa testaamiseen, mikäli myyntitunnelissa olisi vielä kehitettävää.

Tulokset

Neljän päivän Beta-testauksen aikana Rosaliinan uusi myyntitunneli tuotti 40 ostoa. Sen jälkeen Rosaliina laittoi Facebook-mainokset päälle. Ja nyt myyntitunneli on tuottanut kuukaudessa keskimäärin 12 uutta asiakasta samalla kattaen mainoskulut.

Nyt Rosaliinalla onkin käytössään toimiva tapa vetää joka päivä bisnekseensä oikeanlaisia, hänen valmennuksistaan kiinnostuneita liidejä – lähes autopilotilla.

 

“Ennätysmyynti verrattuna mihinkään muuhun myymääni tuotteeseen”

”Olen myynyt valmennuksiani jo jonkin aikaa, mutta asiakkaiden saaminen oli aina kovan työn ja tuskan takana. Postasin someen useita kertoja viikossa ja lähetin myös uutiskirjeitä, mutta myynti ei ollut ennustettavaa. Kun lähdin valmennukseen, lanseerasin uuden tuotteen ja teimme sille pilottikampanjan. Sain neljän päivän aikana 40 myyntiä, joka on minulle ennätysmyynti verrattuna mihinkään muuhun myymääni tuotteeseen. Sen jälkeen keskityimme Facebook-mainosten tekemiseen ja nyt saan sitäkin kautta tasaisesti myyntiä sekä uusia uutiskirjeen tilaajia. Valmennus on tuonut itseluottamusta ja uskoa omaan tekemiseen. Ja lisäksi olen oppinut kirjoittamaan vaikuttavampaa tekstiä. Kiitos Karoliina ja Jyri!”

– Rosaliina Rousu, UGC- & somevalmentaja

 
 

Tarvitsetko apua valmennuksesi, digituotteesi tai palvelusi myyntiin & markkinointiin?

Klikkaa nappulaa alla ja lue, miten voin auttaa sinua saavuttamaan seuraavan tavoitteesi.

Kerro heti lisää!