Hei siellä 👋 Tervetuloa sivuilleni!

Oletko valmis nauttimaan levollisesta nettibisneksestä (ja luomaan elinikäisiä tosifaneja) myyntitunneleilla?

Koska et aloittanut bisnestäsi stressataksesi juttujesi myynneistä aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä, vai mitä? Joten eiköhän korjata asia?

 
 

Tavoitteeni on...

Auttaa intohimoisia naisyrittäjiä (nettikauppiaita, valmentajia & digituotteiden myyjiä) myymään juttujaan netissä lähes autopilotilla. Jotta jokainen heistä voi nauttia levollisesta nettibisneksestä. Mikä tarkoittaa esimerkiksi:

  • 4 päivän työviikkoja (tai vaikkapa 4 tunnin työpäiviä)

  • Puhelinvapaita lomia & viikonloppuja

  • Iltapäivätorkkuja tai Netflix-maratoneja kesken työpäivän (ehdoton suosikkini!)

  • Unohtamatta: Uusien eurojen kasaantumista pankkitilille kuukaudesta toiseen.

Kaikki tämä (ja monet muut siistit jutut) myyntitunneleiden avulla. Ja jos myyntitunnelit eivät ole sinulle vielä tuttu juttu, voit aloittaa täältä.

Tässä kohtaa kuitenkin pari sanaa minusta…

 
 

Heippa, olen Karoliina! 

Ensiksi tärkeimmät faktat: Rakastan kissoja, nordic noir -dekkareita ja sängyssä nautittua aamukahvia.

Olen myös kaupungissa asuva ikuinen maalaistyttö, joka ei voi vastustaa hyviä brunsseja + joka perusti bisneksensä hypättyään tyhjän päälle 9-5 päivätyöstään…

Ja nyt autan mahtavia yrittäjiä (tähän mennessä jo 200+) myymään juttujaan myyntitunneleilla, joiden sydämenä sykkii tarinankerronta.

Jos haluat tutusta paremmin minuun – napsauta tästä.

 “Kuukaudessa 561 uutta tilaajaa – ja vielä vuoden vaikeimpana aikana!”

Asiakassuositus-1.png

“Karoliinan avulla toteutettu lanseeraus toi meille ennätystulokset palvelumme vuosijäsenyyden myynnissä. Saimme vuoden vaikeimpanana aikana (joulukuussa) 561 uutta tilaajaa ja myyntiä 54 417 €.”

– Ella ja Jukka Kainulainen, treenaakotona.com

 

Näin myyntitunnelit auttavat kasvattamaan bisnestäsi

Rakentamani myyntitunnelit kasvattavat asiakkaideni nettibisneksiä kolmen yksinkertaisen vaiheen ansiosta:

 

Vaihe 1 – Nappaamalla ihanne-asiakkaiden huomio

Yrittämällä vedota kaikkiin, lopulta ketään ei kiinnosta juttusi. Siksi menestyneet myyntitunnelit alkavat oikeiden ihmisten ohjaamisella juttujesi eteen (Paras työkalu tähän: Facebook-mainonta)

Vaihe 2 – Rakentamalla suhde ennen kauppaa

Keskittymällä ensiksi auttamaan yleisöäsi ymmärtämään missä he ovat matkallaan, mitä vaaroja on edessä, ja miten voit auttaa heitä välttämään niitä. Tällä tavalla asiakkaat luodaan jo ennen kuin raha vaihtaa omistajaa. (Paras työkalu tähän: sähköpostimarkkinointi)

Vaihe 3 – Luomalla tosifaneja & onnellisia asiakkaita

Jokaisen myyntitunnelin tavoitteena on luoda tosifaneja & onnellisia asiakkaita. Tarkoittaen: Suodattaa pois ne ihmiset, jotka eivät tuotteitasi/palveluitasi tarvitse… ja myydä vain niille, jotka tarvitsevat apuasi eniten. (Paras työkalu tähän: Myynti-/tuotesivut)

 

Ja aina kun mahdollista, hyödynnän asiakkaideni myyntitunneleissa tarinankerrontaa. Koska tarinat voittavat lähes poikkeuksetta 10-0 “tavalliset” markkinointiviestit. Joten jatka lukemista & saat myyntitarinakaavani ilmaiseksi itsellesi.

 
 

Nappaa ilmainen menestyneimpien myyntitunneleiden “salainen soosi”

Kuten jo kerroinkin… jokaisen menestyneen asiakkaani myyntitunnelin sydämenä sykkii tarinankerronta.

Miksi? Koska tarinat auttavat osoittamaan empatiaa asiakkaitasi kohtaan. Ja se taas auttaa sinua luomaan paremman yhteyden asiakkaisiisi. Mikä taas tarkoittaa: Vähemmän aggressiivista markkinointia & enemmän onnellisia asiakkaita.

Ja kun liityt Levollinen nettibisnes -uutiskirjeen tilaajaksi, saat kiitoksena parhaimman työkaluni ilmaiseksi:

Myyntitarinoiden kaavan.

Käytän tätä samaa kaavaa kaikissa (asiakkaideni + omissani) myyntitunneleiden vaiheissa. Facebook-mainoksissa, sähköposteissa, myyntisivuilla. Ja tällä kaavalla asiakkaani nauttivat kymmenien tuhansien eurojen myynneistä – joskus jopa viikossa.

PLUS – Tarinat eivät ainoastaan tuota sinulle lisää kauppaa… vaan tarinoilla erotut kilpailijoistasi kuin vihreä Granny Smith -omena appelsiinikulhosta (sillä vain harvat mainostajat hyödyntävät tarinoita).

Myyntitarinakaavani on kaikille nettiyrittäjille, jotka eivät halua olla vain “yksi sadoista” – vaan muodostaa asiakkaisiinsa ainutlaatuisen suhteen luoden samalla superfaneja (aka. elinikäisiä asiakkaita).

“Lanseeraus meni jopa paremmin mitä osasimme odottaa!*”

tellu-uotila (1).png

“Lanseeraus meni jopa paremmin mitä osasimme Unnan kanssa odottaa. Erityisen vakuuttuneita olimme Karoliinan taidoista myyntitekstien kirjoittamisessa, sillä myyntisivulla ja mainoksissa todella välittyi meidän brändi ja viesti. Tästä saatiinkin kiittävää palautetta ihan asiakkailtamme saakka!”

– Tellu Uotila, toinen Talousklubin perustajista

(*SIVUHUOMAUTUS: Lanseeraus tuotti 14 030 euroa vain 10 päivässä. Lue tästä lisää.

Joitakin mahtavista asiakkaistani

 
 

Lopputekstit: Oletko valmis iloitsemaan uusista ostajista, asiakkaista & liideistä?

Jos nettikauppasi tai verkkokurssisi myynnit polkevat paikallaan… tai uusia asiakasprojekteja voisi olla enemmänkin… ja poltat itseäsi loppuun ratkomalla (tuloksetta) nettimarkkinoinnin salaisuuksia – nappaa alta ilmaiseksi paras työkaluni: Myyntitarinoiden kaava. Ja kokeile tarinankerrontaa.